söndag 28 augusti 2011

Exakt just nu

Tråååååååååååååkigt är vad jag har!
Blev ingen bilkörning idag. Gick en promenad runt ån med mamma istället. Vi väntar in körkortstillståndet först ;)
Är väl lika bra så inte herr polis står där och tar mig. Kan ju sluta mycket illla då..

Trodde jag skulle få kvällsbesök ikväll men nixpix blev inget så här sitter jag och glor.. Finns ingen bra film på teven ikväll heller. Så funderar på att ladda ner någon bra serie, gå bort till ica och köpa mig något gott att äta, sätta på mig mjukiskläder, ta fram mina filtar från garderoben och bara mysa mig ner i sängen lite.
Ah det lät rätt skönt faktiskt.

Det var längesen jag hade en kväll för mig själv bara. Tror vi kör på det. Har inget annat alternativ :)
Men först ska jag betala lite räkningar och föra över pengar. ALLTID lika roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar