lördag 6 augusti 2011

Varför just en till blogg?

Bloggar sedan tidigare på www.Rebeccaaj.blogg.se men känner att jag måste starta en till.
Vill inte att alla läser detta nu på direkten så väntar lite med att göra bloggen "offentlig" tills jag känner att jag kan dela med mig av mina innersta tankar.

På min tidigare och fortfarande blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord men delar fortfarande av mig någonting av mina innersta tankar, allting som jag varje dag går och tänker på. Saker som jag tänker på och gör någonting åt eller saker som jag tänker på och sedan förtränger det.

Just därför valde jag att göra en till blogg.
Här kan jag skriva om allt det som jag tänker på m.m!
Vi får se hur länge jag kommer skriva här. Kanske blir det ett inlägg? Eller 5? Eller varför inte hur många som helst? Det är sånt som märks av.

Och för er som läser detta nu så är det skrivet för längesen.
6/8-2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar