onsdag 10 augusti 2011

Världens bästa familj!

Jag är så lycklig över allt som finns i mitt liv.

Min familj, min mamma, pappa, bror och alla andra låtsas syskon och släktingar som finns där.
De är ni som gör att jag är den jag är. Att jag får tillhöra eran familj känns underbart!

Min mamma som alltid finns där vad som än gäller.
En av världens mest underbara personer.
Jag älskar henne något enormt mycket.
Vad skulle jag gjort utan min mamma?
Henne som man alltid kan vända sig till.
Som skrattar med mig, gråter med mig och hittar på saker med mig.
Tur att jag har dig i mitt liv <3

Min pappa som faktiskt är världens bästa pappa.
Både han och jag vet att jag har mer kontakt med mamma.
Kanske beror det på att jag bor mer hos mamma? Eller för att jag som tånåring inte ville bo hemma hos pappa och på en sommar tappade vi kontakten på ett litet tag...
Men han är ändå min pappa.
Också en person som man kan prata med om vad som helst. Även om jag inte brukar göra det då jag inte bor där hemma så vet jag att han finns där.
Min underbara pappa som kan ha det värsta humöret i världen men sedan ändra sig och bli hur glad som helst.
Min älskade pappa som gör den godaste maten i världen?
Han vill mig alltid väl.
Även om jag var en trottsig tonåring som stuntade mer eller mindre i skolan under högstadiet fanns han alltid där och peppade mig och verkligen ville att jag skulle kämpa vidare.
Vad vore just JAG utan MIN pappa?
Jag älskar dig pappa <3

Min älskade underbara snällaste lillebror.
Vad skulle jag göra utan dig?
Du är som en solstråle i mitt liv som alltid livar upp stämmningen när du kommer hit.
Världens snällaste är du!
Och i mitt huvud är du fortfarande 6 år som umgås med de "stora killarna", går och lägger dig tidigt på kvällen och går ofta i sömnen.
Men tyvärr kan man inte stanna tiden.
Nu är du 16 år och har både större fötter och är längre än mig, mörkare röst och tror du är starkast.
Det enda som finns i din värld nu är innebandy, tjejer och öl!
Inte alls samma person som fortfarande lever kvar i mina minnen..
Men jag älskar dig över allting annat bästa lillebror <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar