måndag 29 augusti 2011

29e Augusti 2011

Att inte kunna somna på kvällarna är det värsta jag vet.
Okej, bland det värsta*
Sån kväll hade jag igår.
Min tanke var att somna tidigt och gå upp skapligt idag. Börjar jobba på lördag så är lika bra att börja vända tillbaka dygnet igen!

Låg och tittade på teveprogram efter teveprogram och blev aldrig trött!
Kände hur minuterna gick och gick och gick, tills de tillslut blev timmar.
Runt 1 blev jag äntligen trött!
Stängde av teven och satte på svensson svensson. Somnar alltid till det, måste ha ljud i rummet annars hör man spöken ;) !

Det hela resulterade till att jag INTE var pigg imorse.
Klockan 9.10 kom jag upp alla fall. Vilket var oväntat bra.
Nu får vi se vad dagen har att erbjuda..
Det är någon där uppe på övervåningen nu. Mycket märkligt med tanke på att alla jobbar.
Måste upp och se så vi inte har fått en inbrottstjuv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar