fredag 19 augusti 2011

19e Augusti 2011

Klockan ringde 8.30 imorse.
Upp och hoppa för då hade jag tvättstugan.
Sen var det bara att göra sig ordning och ta cykeln in till stan.

Hade ett möte på arbetsförmedlingen klockan 11.
Kom dit och sa att jag har jobb och hon tyckte det var otroligt onödigt att de hade bokat in ett möte för mig då. Så det tog 5 minuter. Lite mer lycka till samtal sen var det över!

Sen gick jag direkt till gymmet.
Tränade i en timma och svettades ihjäl.
Det bästa med att träna där är att duscha efteråt.
Med gratis frisörschampo och balsam + duschtvål och hudlotion från body shop.

Ska snart packa för runt 3 tiden (tror jag) kommer Kristoffer förbi här sen åker vi raka vägen ut till hans sommarstuga. Eller ja, måste väl förbi Maxi eller något och handla mat först.
Ska vara där tills imorgon.
Tar med mig datorn så vi kan se på film. Är ju inte direkt världens bästa väder ute om man säger så.

Trevlig helg till er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar