onsdag 24 augusti 2011

4 månader kvar till julafton

Godmorgon där alla söta!

Vaknade klockan 8 idag.
Kom på när jag vaknade så tidigt att det faktsikt var lite bra.
På med teven och så kunde jag njuta en timma till vakna med the voice innan deras sändningstid tog slut. Martin Björk, den killen alltså! Så snygg. Man gillade verkligen när man gick i skolan och tittade på det varje morgon..

Idag ska jag ut till Grebo.
Dock ska jag inte åka förns vid 16.00.
Och ja, nu är klockan 10.00!
Har inte en blekaste aning vad jag ska göra under tiden.
Förutom att fixa ordning mig då men det tar inte 6 timmar..

Ska nog smsbomba Elli på lite sms såhär på morgonkvisten och fråga om hon följer med mig på en promenad runt stångån!

Igår var jag ju himla duktig.
Först gymma i en timma sen ut och gå 5 km med mamma!
Kanske ska man fortsätta med det där och vara duktig genom att ta hunden på långpromenad när jag kommer ut till Grebo idag.
Tåls att tänka på men blir nog förmodligen så va. Det är ju skönt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar