tisdag 16 augusti 2011

Allting som jag vill kan jag göra!

Efter några dagar hemma hos min pappa m. familj ute i Grebo är jag nu tillbaka till stan igen.
Det kändes bra att komma ut till Grebo igen.
Umgås med familjen, mysa och leka med hundarna och andas lite lantis luft var precis vad jag behövde.

Nu är det nya tag i stan igen.
Eller inte så värst farligt och mycket att göra. Jag har semester och njuter varje dag utav den!
Ska packa lite tills imorgon, och ta en promenad ikväll!

Fint väder ute men man märker tydligt att hösten är på väg.
Vilket egentligen inte gör mig någonting men önskar som alla andra att sommaren kunde vara lite längre i Sverige. Dock ingenting att göra åt.
Vill vi ha det varmare får vi flytta och sluta klaga på vädret här. Det är så som det ser ut och kommer nog alltid göra..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar