onsdag 21 december 2011

Vart är känslan?

Alltså jag gillar inte riktigt känslan.
Eller känslan och känslan.
Känslan som fattas!!

När jag fyllde 17 år var det sista gången som jag inte hade någon "födelsedagskänsla".
Ni vet den gången man är för stor för att fylla år.
Nu för tiden är det ju som vilken dag som helst. Behöver knappt fira det :)

Men jag brukar alltid få julkänsla.
Men vart är den nu då?
Är det sista gången som jag inte ska få någon julkänsla?
Man kan väl inte bli för stor för att fira jul? Eller?
Fan, 3 dagar kvar.
Det går fort och min känsla har vandrat iväg någonstans.

Vi får väl hoppas att den kommer snart annars vet jag inte vad jag gör.
Har ju köpt MASSOR julklappar ju :)
Kanske beror på att det inte varit någon snö med.
Dock är det ju det nu.
Till och med lite snö inne i stan, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar