lördag 24 december 2011

Julafton

God jul på er!
Har varit uppe ett tag redan.
Vaknade 8.30..
Gick upp och åt lite gröt med mamma!

Har även redan fått två paket.
Bara för jag är så himla snäll ;)

Nu är det väl bara fortsätta.
Ska iväg till ica lite snabbt för att köpa ljus och sätta på mormors grav med.
Klockan ett ska vi befinna oss hemma hos mina kusiner.
Lite god mat (inte så god enligt mig), kalle anka, julklappsöppning sen drar Victor och jag vidare hem till våran andra familj.
Öppna lite julklappar där, köra presentleken.
Sen ikväll/natt vet inte när så åker jag hem till min Krilleman och sover.

För imorgon ska vi tydligen befinna oss utanför Elgiganten klockan 8.00 för då börjar mellan dags rean.
Haha, sjukt.
Vi kommer nog INTE befinna oss där då.
Fast det vore ju bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar