söndag 25 december 2011

Juldagen

Ha, vi kan säga såhär.
Jag och krilleman var inte utanför Elgiganten klockan 8 imorse!
Klockan är lite över 9 nu.
Jag vaknade 8.45 o han sover fortfarande..

Men vi måste iväg någonstans idag.
Jag måste ju fasen köpa en ny iphoneladdare.

Hoppas ni hade en bra julafton föresten.
Det hade jag. Firade jul på tre olika ställen på samma dag. Rekord :)
Först hos mina kusiner. Där vart det julmat, Kalle, fika och paketöppning.
Fick detta där hemma:
En tröja
Armband
Halsband
En bok: nya Elsa boken
Med andra ord
Glas/dessert skålar
Biobiljett
Presentkort på make up store
Ögon skugga från MIST
Köttätande växt (så den kan äta upp alla mina spindlar :)
Pengar
Och sen vann jag 50 kronor på trisslott
En första hjälpen låda med allt möjligt i

Tror det var allt..
Sen brummade bilen vidare mot grebo.
Paket öppning där med.
Och där hemma fick jag:
En rosa morgonrock
Stavmixer
Mat redare (heter det så?)
Presentkort på hm
Presentkort på gina tricot
Pengar

Sen vad det paketleken med.
Vann bara ett par ljuslyktor.
Jäkla skit :)
Sen fick jag även en till julklapp men den kan jag inte säga var det är riktigt än.

Så var det hundpromenad på det.
4 stycken var vi ute och gick med.
Kändes mer som att hela världens hundar var ute o gick :)
Sen rullade bilen in mot stan igen.
Hem till krilleman.
Öppna mer paket
Ett par såna där som man sätter på skridskorna när man går
Ett halsband
Örhängen
Och jägarna 2 på dvd
Sen har jag även ett till paket men det är hos hans föräldrar :)

Så det var hela min dag ungefär :)
Ingen julkänsla alls på hela dagen.
Vilket var mycket tråkigt..

Nu borde jag fasen gå upp.
Klockan är 9.23 ju..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar