fredag 9 december 2011

Blir så arg!!

Alltså jag blir så jävla förbannad!!!!
Jag är trött, fryser och har ont i huvudet och vill sova.
Ska lägga mig i sängen och där ligger bara ett av mina täcken och två kuddar.
Där det egentligen ska ligga 5 kuddar och två täcken.

Då har min bror tagit dem igår för att han hade kompisar som sov här.
Och nu sitter killen i Åtvidaberg och har låst dörren. Mamma har andra nyckeln och är inte hemma.

Kul att folk lär sig att fråga innan man lånar något.
Och sen inte lämnar tillbaka det man inte ens har fått lov att låna.
Det räcker med att jag ska sova själv i min ösköna jävla säng.
Nu ska jag sova utan mitt favorit täcke och kudde med

Blir så arg!
Plus att jag börjar 6.45!!!
Jävla skit kväll och till min mamma och lillebror: FRÅGA INNAN NI TAR NÅGONTING!

Från och med nu låser jag dörren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar