torsdag 1 december 2011

22.20

Sådärja då var denna dag med slut snart.
Har varit hos min syster ikväll på inredningsparty.
Dock köpte jag ingenting. Hittade massor med fint men allt är ju väääldigt dyrt på såna ställen och jag ska till Stockholm imorgon och sen är det julklappar man måste inhandla med.
Så får köpa på nästa party istället :)

Har packat min väska nu så den står redo på golvet.
Lagt fram kläder, plattång och smink tills imorgon.
Nu ska jag tvätta bort mitt smink, borsta tänderna, byta om och krypa ner i sängen och titta på någon film eller några avsnitt av svensson svensson kanske.
imorgon ringer klockan tidigt igen men tror inte det är så svårt att gå upp då.
Har ju något roligt att se fram emot!
Klockan 8.30 tar vi bussen hem i från och 9.00 går tåget från stationen.

Gud så roligt vi ska ha, mamma och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar