onsdag 28 december 2011

To do list

Har en "to do" lista här hemma som bara blir längre och längre.
Förstår inte hur svårt det kan vara att ta tag i saker ibland.
Lite sånt här står med:
Betala december räkningar
Fixa ett till bankkonto
Byta till VISA kort
Fixa ett id-kort (ja jag kör fortfarande på passet)
posta brevet till A-kassan
Prata med min chef om anställningspapper
TVÄTTA!!
Städa rummet
Köpa nya skor att jobba i
säga upp något abonemang på någon konstig bokklubb jag blivit medlem i

Ja ni ser ju själva.
Hur svårt ska det vara att lägga på det där brevet på brevlådan som ska till A-kassan.
Det har legat här i säkert 3 veckor.
Eller tvätta, nu när jag är hemma så har självklart en granne tvättstugan.
Snopp!
Ja nu ska jag städa alla fall så något prickas av.
Såhär går ju inte att ha det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar