fredag 23 december 2011

Dagen från helvetet är kommen!

Jag är slut som människa!
Totalt jävla död....
Riktigt jobbig dag. Ville bara sjunka genom jorden ett antal gånger idag.
Förstår inte ibland hur folk planerar ihop tiden..
Avsluta hela dagen med en utskällning från en tant som jag inte hade något med att göra.
Tack för den liksom :)

Hela helvetes dagen plus mensvärken som är värre än någonting.
Och utav mensvärk får jag mitt jättehärliga humör.
Alltså det är inte alls en bra kombination.
Hade ibland bara velat skrika rakt ut eller börjat gråta mitt i allt ihop.
Men det gjorde jag när jag kom hem, grät alltså.
Fy fan för denna jävla stress ibland..

Så hela dagen har gjort att mitt humör är åt helvete.
Ska ta en dusch nu sen gå bort till ica och köpa massor gott för ikväll är det uppesittarkväll för hela slanten.
Måste nog ta en powernap med så min folkilska går bort. Såhär kan jag ju inte vara hela kvällen..

Så vi hörs när jag blivit en annan människa!
Tjenis penis på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar