onsdag 14 december 2011

14e december 2011

I ordning gjort och klar.
Sitter här med ny borstade tänder, Använt tandtråd och nu har jag flourtabletter i munnen.
Kan ju alltid hoppas när jag kommer till tandläkaren att hålet ska vara borta :)
Haha!

Helvete jag vill inte. Är så otroligt rädd för sprutan :(
Har en anledning att vara rädd för det också. Jäkla kärring som förstörde allting för några år sedan.

Men det är väl lika bra att Göra det nu. När det är gratis!
Nästa år får man ju betala för skiten :)

Ska cykla om 10 min.
Sen ska jag sitta i den där stolen i hela 40 min..
Tanden satt tydligen lite svårt till :)

Ikväll ska jag jobba igen.
15.45-21.00
Hade mardröm förut att jag kom försent eller jag kom aldrig fram till jobbet.
Fick panik!! Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar