tisdag 20 december 2011

Me and you, we are the same

Känslan när man har gått och ställt in sig på att jobba till fyra idag och tittar lite snabbt på schemat vid 14.30 och ser att jag slutar 15.00 istället för 16.00!
Jag gillar den känslan :) !

Skulle jobba kväll imorgon men fick ändra den turen till jobbdag istället.
Vilket inte gör mig någonting då jag trivs med att jobba dag :)
Dock är det ju lite synd för hjärtat mitt och jag jobbar om varandra i två dagar nu men vad gör det om hundra år.
Vi ses massor ändå <3
Har bokat tvättstugan imorgon så det får jag roa mig hela kvällen med istället.

Ska packa i lite grejer i min väska nu,
bädda sängen sen åka hem till "mitt andra hem".
Där ska jag ta mig en lång och skönt dusch eller kanske bada föresten.
Sen krypa ner i soffan och läsa mina nya tidningar som jag fått på posten idag!

Imorgon blir det åter igen jobb som jag skrev nyss 7.30-16.00.
Sen tvätta hela långa kvällen.
Och på Torsdag ska jag fixa lite på stan, åka och träna och sen väntas en hel timmes massage till mig som jag har bokat in mig på.
Fy helvete rent ut sagt vad skönt det ska bli.
Har så fruktansvärt ont i ryggen..

Nahe, dags att ta tag i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar