onsdag 28 december 2011

Dags att tänka på refrängen, är ju trots allt en dag imorgon också!

Nahe kanske dags att tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa ner i min osköna, hårda och liten säng.
Titta på några avsnitt av Svensson svensson och sedan sova.

Imorgon ska jag gå upp ganska skapligt för att tvätta!
Duscha, göra sig ordning, åka in till banken och fixa ett jäkla id-kort!!
Sen ta mig en tur på stan i hopp om att hitta någonting på REAN.
Klockan 4 ska jag möta Jessica sen ska vi ta en fika på stan och bara umgås :)

Ja, jag kommer ha fullt upp hela dagen tror jag.
Måste tvätta alla fall.
Är knappt här hemma men ändå är tvättkorgen överfull.
Borde göra någonting åt det. Har ju knappt några rena kläder kvar :)

Har föresten inte bokat tvättstugan.
Kankse borde göra det innan jag skriver att jag ska tvätta.
Smart tjej! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar