söndag 18 december 2011

18e december 2011

Sjukt bra kväll igår.
Som jag skrev så skulle jag och några tjej kompisar ut och ta några glas.
Vi hamnade på platå och hade det väldigt trevligt.
Och det var mycket mer folk än vad vi hade förväntat oss.
Och efter första drinken ville man bara köra hörnet där ett tag.
Men icke sa Nicke, åka ner och ta NÅGRA glas är inte samma sak som superfylla så vi tog det allt lugnt :)

Kom ändå hem runt 3 tiden..
Sen sov jag gott ända till 11.30!
Nu sitter jag och tittar på så mycket bättre.
Funderar på att gå ner till Ica.
Köpa en stor cola, chipspåse och bara dra ner rullgardinen och titta på film idag.
Älskling jobbar och slutar inte förns 21 då våran Becksöndag börjar :)

Borde dock ta mig ner till stan och köpa presenter till den där presentleken.
Och julklappar till mina systrar. Trodde inte jag skulle göra det i år men haha det skulle jag visst :D

Föresten Elli, får det lov att vara en kycklingtutte? Hahaha! :D

1 kommentar: