onsdag 14 december 2011

Magsjukan går på jobbet..

Jag överlevde tandläkarbesöket :)
Såklart jag gjorde.
Men innan sprutan höll jag nästan på att svimma.
Jordens hjärtklappning, det snurrade i huvudet på mig, såg suddigt och började kallsvettas.
TUR att jag satt i stolen då så det var bara att blunda lite.
En spruta klar och jag tänkte. Gud så skönt.
Nahe då ska han ta fram en spruta till :(

Sen jag har jobbat hela kvällen 15.45-21.00.
Men fick jobba över för killen som jag jobbade med fick magsjukan mitt i allt ihop så han var tvungen att åka hem och jag fick ta hans ärenden också.
Så nu hoppas jag verkligen att jag har bra imunförsvar för jag vill INTE bli smittad med den skiten, fy fan..

Ska ta och tvätta bort smink, borsta tänderna och gå o lägga mig nu.
Imorgon ringer klockan tidigt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar