måndag 19 december 2011

Efter tio

Vi satt och tittade på efter tio imorse.
Som vanligt :) !
Det handlade om hundar idag och hur man sköter om sina hundar.

En expert var där med sin hund och de snackade lite.
Ungefär som svenska Cesar :)
Han fick en fråga om det spelar någon roll på hur stort/litet man bor med tanke på en hundsstorlek.
Alltså om en stor hund ska bo stort och en liten litet.
Men det spelade ingen roll.
Bara man ger hunden allt den behöver annars :)
Alltså som promenader osv.

Krilleman gillade inte svaret.
Nu ska jag leta hund på blocket, haha!
Eller först ska jag städa. Sen ska jag leta hund..

Vill ju ha en.
Problemet är dock bara de gångerna som jag jobbar.
Kan inte ta med hunden till jobbet.
Sånt löser sig.
Ska dock inte skaffa mig en liten livskamrat riktigt än.
Får allt vänta lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar