lördag 17 december 2011

17e december 2011

Oj då.
Jag som lovade mitt hjärta ett "riktigt" inlägg idag. Har visst inte blivit av än :)

Är ute i grebo.
Åkte hit igår kväll för att vara hundvakt.
Efter som far min skulle på julbord.
Angelica var hemma också.
Och tonie o josse var på besök så vi tittade på Sunes sommar och käkade varma mackor.

Idag sov jag ända till klockan 10.
Sååå skönt!!
Sen har jag tagit det lugnt hela dagen.
Kollat på teven med pappa, varit ute på hundpromenad och ätit god mat.

Ska ta och vika ner min tvätt nu som jag tvättade här igår.
Bäst att passa på eftersom vi inte har någon tvättmaskin hemma utan bokat på onsdag och jag hade INGA rena trosor över huvud taget :))

Sen ska fyra personer och en hund ta bilen in till stan som har tre säten och en stor hund bur. Vet inte riktigt hur vi ska få plats men det löser sig väl :)

Ikväll blir det att gå ut och ta några glas med ett par underbara tjejer :)
Får se vart vi hamnar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar