onsdag 28 december 2011

28e december 2011

Jag somnade en stund efter jag skrivit mitt blogginlägg.
Sov riktigt bra hela natten sen.
Men sen vaknade jag till när Kristoffer skulle upp vid 6 tiden.
Låg nog vaken en timma sen somnade jag om och vad SÅ trött när klockan ringde 9.00
Så jag ställde om den i sömnen till 10.30
Gud så skönt det var.
Det kan också bero på att jag vaknade klockan 9 och drömde en jättebra dröm så ville somna om och fortsätta drömma. Vilket jag gjorde också, häftigt :)
Brukad aldrig fungera annars..

Jahopp ska ta på mig lite vettigare kläder och sminka till mig lite samt platta håret.
Sen är jag redo för en dag på stan igen.
Ska ta mig en titt på rean igen.
Stångas med alla människorna i affärerna ;) sen ska jag även möta upp min saknade vän Sarah för en fika på stan!

Ikväll ska jag hem till mamma igen och betala räkningar.
Kul liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar