torsdag 31 maj 2012

Torsdag

Hej hej!

Hur mår ni?
Lika bra som mig hoppas jag :)

Igårkväll cyklade jag hem till mamma för att sedan ta med stavarna och gå med henne i vidingsjö spåret 5km.
Sen hem, duscha och kolla på big brother!

Ska snart äta frukost.
Tänkte ta avokado, stekt ägg och keso idag.
Hoppas bara avokadon har mognat färdigt :)
Sen är inte Det min största favorit heller men det funkar :)

Sen ska jag cykla ner till stan och sola. Köpa lite husk på Hemköp sen hem och baka lchf bröd :)

Sen får vi se vad som händer i eftermiddag och ikväll.
Jag funderar lite på om K och jag ska åka och träna.
Men vad?
Tennis? Squash? Eller kanske springa spåret.
Jag är dum i huvudet som vill springa för jag HATAR det!

Puss & kram





Han skadade sig på hockeyn igår.
Fick plåstra om lilla näsan. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar