måndag 7 maj 2012

Måndag

Hallååådär!

Började morgonen med en promenad upp till sjukhuset.
Gick även bra idag också.
Har bara två gånger kvar nu och från och med idag stannade vi tiden.
Kände av lite svidande känsla förra gången o lika bra att stanna så jag inte bränner mig :)
Men det känns bra.
Har inte alls lika mycket eksem nu.
Lite kommer då och då men nu ligger jag inte och kliar hela nätterna vilket är otroligt skönt!!

Sen fortsatte jag min lilla promenad 5 km till runt stan och överallt.
Så skönt :)

När jag kom hem fick det bli frukost framför teven och en av Irene huss filmerna visades på canal +.
Sen har jag städat och plockat undan lite saker som ligger framme och skräpar.
Och även tagit en lång och skön dusch.

Nu ska jag ta på mig lite mer kläder och försöka klura ut vad vi ska äta till kvällsmat.
Sen kommer Kristoffer hem och hans pappa ska komma hit också för de ska sätta upp spegeln i hallen.
Vi skulle egentligen gjort det igår men då kom jag på i sista sekunden att det förmodligen är el dragen i den väggen eftersom det sitter massor uttag där.
Typiskt att jag ska komma på det också när det är Kristoffer som är utbildad elektriker ;);) !!
Smart tjej kallas det :)

Sen hörde jag lite rykten om att vi skulle åka lite inlines idag också.
Och sen är det hockeymatch hela kvällen.
Tror vi skulle få besök till matchen med.
Och sen avslutar vi hela kvällen med lite big brother.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar