fredag 11 maj 2012

Fredagsmys!

Hejsan!

Håller på att fixa och dona för fullt här hemma.
Har bjudit hem mamma på lite vin, ost och kex ikväll.
Kristoffer är iväg och spelar hockey och sen skulle de gå ut en sväng ikväll.
Så för att inte sitta här själv så bjöd jag hit mamma..
Kommer nog bli himla trevligt..
Dock blir det inte så sent för jag jobbar 7.30-13.00 imorgon..

Har precis ätit lite mat.
Tog en sväng förbi Hemköp förut när jag ändå var nere på stan (köpte en ny matta till badrummet och en handduk).
Väl inne på hemköp kom jag på att det kan ju vara ganska bra att äta någonting idag.
Hade bara ätit frukost och det står man sig ju inte på hur länge som helst.
Men var inte alls sugen att bara laga mat till mig själv så jag köpte färdig mat.
Sån där paj från Findus.
Brukar inte tycka de är så goda men nu tog jag en ny med bacon, kyckling och brocolli i ostsås.
Och den var faktiskt riktigt god :)

Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma innan mamma kommer om 1 ½ timma.
Hoppas ni får en trevlig fredag.
För det ska jag ha :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar