måndag 14 maj 2012

Måndag

Kul att allt pollen kom tillbaka igen.
Tyckte det var lite bra när det regnade där några dagar.
Behövde inte ens ta en tablett..
Nu är mitt vänteröga uppsvullet igen och näsan rinner.
ja ja snart är det väl slut på det men jobbigt under tiden..

Har varit på sjukhuset nu på morgonen.
Trodde det var slut med behandligen nu men hade visst två gånger till att ta ut så på onsdag är det slut :)

Sen har jag väl inte gjort någonting.
Blir så trött av all pollen så orkar ingenting.
Kroppen hänger inte riktigt med..

Men nu ska jag diska, bädda sängen och rota fram lite papper.
Sen när Kristoffer kommer hem så ska vi åka iväg och spela tennis.
Men först förbi hos mamma och lämna papper och hämta mitt tennis rack som jag så snällt får damma av efter ett x antal år på hyllan så att säga ;)
Spelade ju faktiskt det för en himla massor år sedan och hittade racket när vi rensade ur garaget för inte så länge sen.
Nu har jag inte spelat sen dess så jag lär nog vara s ä m s t men men, kul att testa på igen :)

Och sen får vi inte glömma alcatraz ikväll också.
Känns som det har varit uppehåll jättelänge nu pga hockey vm.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar