onsdag 16 maj 2012

Apotekstekniker

Nu ska jag berätta en sak för er.
Jag har sökt in till en skola.
Eller ja, till en utbildning..
Det var sista ansökningsdag igår så därför kan jag skriva det här nu.
Vill inte att alla andra ska veta vad jag skulle söka in på ifall ni får för er att göra samma sak.
Vilket minskar mina % med att komma in.
Så smart jag är :)

Det är en utbildning här i Linköping på 1 ½ år.
Fördelat på 300 poäng så man går inte mycket i skolan.
Det jag vill (hoppas jag kommer in på) är att läsa till Apotekstekniker.
Som apotekstekniker får jag göra allt som har med det receptfria att göra.

Jag hoppas verkligen jag kommer in på utbildningen.
Det skulle vara så roligt.
Jag vill verkligen det här..

Så nu håller vi tummarna.
Om jag kommer in är första dagen 27/8.
Vilket gör att jag får lite semester mellan jobb och skola.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar