torsdag 24 maj 2012

Torsdag

Sitter på bussen på väg ut till grebo för att vara hundvakt åt mina favoriter.

Pappa och Bella är ju på bröllopsresan ;) och Angelica i Victor tar hand om hundarna men båda går ju i skolan så då får lilla jag rycka in.
Vilket jag inte har något emot.
Ska ligga på gräsmattan och sola så det gör ju inget :)

Har varit hos mamma på förmiddagen.
Ringde och väckte henne vid 9 och sa att jag var på väg.
Haha här kan man inte ligga och sova hela dagen! :)

Drack lite kaffe och gick till Apoteket en sväng.

Var ute på Ellis jobb en sväng igår som jag skrev.
Smet även in på HM och köpte hårfärg som Angelica ska färga mitt hår med ikväll.
Tog en ännu rödare nyans så får se hur det blir.
Lite impuls sådär. Sånt gillar vi :)

Nu ska jag fortsätta läsa min tidning och njuta av min gratis bussresa för att kortautomaten var trasig ;)
Föresten var det väldigt längesen jag åkte buss till grebo.
Över ett år sedan.
Innan åkte jag varje dag ungefär.
Tar ju världens tid det här. Tråkigt är det också :)

Snart framme!
Puss





Fick bli ett kort på Max här om dagen. Tror han trivs hos oss på tisdagarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar