onsdag 9 maj 2012

9 Maj

Hejsan!

Onsdag igen.
Mitten på veckan.
Tre dagar kvar innan min jobbhelg startar igen.
Jobbar dag i helgen och det är så himla mycket skönare än kväll :)
Men det är inte än. Nu är det bara onsdag.

Jag har varit på sjukhuset nu på förmiddagen.
Mitt näst sista besök där för denna gång.
Kommer med stor sannorlikhet att komma tillbaka och få samma behandling i höst igen.
Alla fall vad jag och de som jobbar där tror.
Jaja så är det. Har fått bekräftat att jag aldrig kommer bli av med det här utan kommer få dras med det hela livet. Men jag är så otroligt glad att det finns något som hjälper mot det.
Inte hela tiden men tar bort mycket kliande, brännande och svidande många gånger.
Det ska bli skönt att inte behöva gå till sjukhuset varannan dag men samtidigt lite tomt.
Om det har börjat klia på mig på helgen har jag alltid smörjt in MASSOR och tänkt "jag ska till sjukhuset på måndag och då blir det bättre". För det blir det, efter bara någon gång märker jag skillnad om jag fått ett nytt sår.
Men nu ska jag inte dit.
Och om vädret är som det är idag, dvs regn så är det inte så roligt.
Jag har mitt solkort nere på squashcenter som jag måste använda upp innan det tar slut men vill ju inte gå dit hela tiden.

Jaja, det ordnar sig :)
Har tvättstugan här idag..
Men har inte orkat gå ner och sätta på någon maskin ännu.
Hehe ska göra det efter jag skrivit klart detta.
Måste tvätta alla sängkläder med, blää!!
Det bästa med detta hus och bokning av tvättstugan är att man kan boka hela dagen.
Vilket är jättebra.
Man bli aldrig stressad :) !

Ska platta håret och sminka till mig sen också.
När Kristoffer kommer hem efter fyra tiden ska vi åka och handla på maxi.
Och för en gång skulle behöver vi inte massor fryssaker, pasta och sånt där.
Så vi kanske förhoppningsvis får ner hela slutsumman lite.
Brukar ju bli ganska dyrt när man är där annars :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar