fredag 18 maj 2012

17 maj

Hallå där!

Ligger i sängen och ska sova.
Men tänkte skriva några ord här först.

Startade denna dag med att vara en underbar flickvän och ge Kristoffer frukost på sängen.

Sen stack vi iväg och spelade tennis en stund, tankade bilen och lite sådär.

Hem och gör ordning oss för att sedan bege oss till kalas nr.1!
Kristoffers mormor fyller år så vi firade henne med hans släkt.

Sen vidare till kalas nr.2 i grebo.
Min bror fyller 17 år så då var det dags att fira honom.

Sen har Elli vart här ikväll och tittat på big brother med mig.
Trevligt :)

Imorgon blir det till grebo en sväng igen.
Sen handla och åka till mormors grav.

Kom föresten på att jag har gått och haft namnsdag hela dagen och bara 2 har sagt grattis.
Tänk att alla ska glömma bort det bara för att min lillebror fyller år ;)

Nahe, dags att sova!
I med öronpropparna för här snarkas det.
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS mitt <3 på din Rebecca-dag. Puss

    SvaraRadera