tisdag 15 maj 2012

Tisdag

Hejsan!
Idag vaknade jag tidigt.
7.20..
Inte så vanligt om man säger så.
Gick upp och tittade lite på teven innan det var dags för frukost.

Sen dess har det inte hänt så mycket..
Ska diska snart sen byta om och plocka bort lite onödiga saker som ligger framme.
Vid halv 1 tiden kommer Max hit på besök.
För er som inte vet vem det är så är det systers hund.
Hon går i skolan några timmar på eftermiddagen så jag lovade att jag kan passa han sålänge.

Sen får vi se vad som händer resten av dagen och kvällen.
Vill ju spela tennis igen.
Det var så roligt :)
När jag var liten och spelade på riktigt.
Alltså gick på träningar och spelade någon turnering nån gång och så då var det inte alls roligt.
Jag gick nog mest på det för att ha någonting att göra.
Men igår var det riktigt roligt.
Eller ja, de kom ju lite snett och för högt ibland men det var fortfarande roligt :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar