fredag 11 maj 2012

Mitt i natten

Här sitter jag mitt i natten och tittar på Svensson Svensson.
Väntar på att Krille älskling ska komma hem.

Han åkte iväg vid 8 för att fixa lite saker.
"tar det lång tid?"
"det vet jag inte, tror inte det"
Hehe nu är klockan halv ett..

Jag är trött.
Skulle kunna gå och lägga mig men jag HATAR att somna själv!!

Har varit hos pappa i eftermiddag/kväll.
Myst och lekt lite med hundarna.
Älskar när storm är på sitt bästa humör.
Han är så stor men blir som en liten valp.
Och att han har världens gosigaste päls gör inte saken sämre :)

Imorgon är det mitt sista besök på sjukhuset.
Skönt och skrämmande på samma gång..
Sen ska jag ner till Åhléns och köpa ny badrumsmatta :)

Och sist..
Mamma kommer hit imorgon kväll för att dricka lite vin och äta ost o kex.
Mysigt!





Världens finaste!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar