tisdag 8 maj 2012

Idiot dag

Jahopp kul då..
Öppet hus på skolan var inställt.
Mamma ville inte gå en promenad med mig för hon hade tydligen pollenallergi.
Hehehe som att inte jag också har det då..
Lever ju för helvete bara på allegitabletter,ögondroppar och nässpray just nu..

Och Kristoffer måste jobba över så han kommer hem vid 7 eller 8 eller något sånt.

Jag får väl sitta här inne i lägenheten och ruttna resten av dagen och kvällen också..

Inte kan jag åka och göra något heller för jag har inga pengar.
Hatar såna här dagar.
Vill bara bort, ha en bättre utbildning, fast jobb och EN BALLKONG!! :)

Nu ska jag kolla klart på ice road truckers. Ja ni märker ju själva hur konstig jag börjar bli när jag tittar på program som handlar om lastbilar.
Början till psykiskt sjuk :)

Ae nu ska jag muntra upp mig själv med något....
Helvetes förbannade skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar