onsdag 23 maj 2012

Onsdag

Hej där alla söta ♥!

Vaknade vid 8 tiden av att det är så f r u k t a n s v ä r t varmt i denna lägenhet på morgonen/förmiddagen.
Solen ligger på här på förmiddagen och man vaknar varm som ett as varje morgon!!
Det är fortfarande sjukt varmt och försvinner inte förns vid lunch tid..
Men det är ju bara gilla läget. Vi har ju svalt och skönt på kvällen alla fall.

Borde gå ut och lägga mig på gräsmattan och sola men de har inte klippt gräset där så det är sisådär 3 dm långt.
Inte så mysigt att ligga i precis..
Iofs har vi trädgårdsföreningen precis över gatan men man orkar inte släpa med sig alla saker dit..
Jag har två alternativ.
Antingen lägga mig på våran gräsmatta eller äng som Kristoffer kallar det här uppe..
Eller vara jättepinsam och gå ner till stan och ta en 20 minutare i solariumet.
Har ju trots allt solkort så betalar ju inte en krona på det..

Jaha, vad ska jag göra mer idag.
Hmmm....
I eftermiddag/kväll ska jag åka ut till Ellis jobb och hålla henne sällskap.
Hälsa på lite sådär..
Kolla på alla supersöta bebiskläder :)
Sen snackade hon något om after work på stan då vi är ensamma hockeyfruar ikväll. Okej kanske inte fruar men det lät ju bättre ;) .
Har ju inte överdrivet mycket pengar precis såhär två dagar innan lön men kan väl skrapa ihop till en cider eller så..

Har ett litet litet problem också.
Min kära Krilleman fyller år på fredag och jag har inte köpt något.
Vet inte vad jag ska köpa.
Har lite smått panik över det..
Men mer än så kan jag inte skriva här eftersom han är inne och läser 24/7!

Ska nog gå ner på stan en sväng idag och se om jag kan finna något till hjärtat mitt.
Även kolla in lite på H&M och köpa hårfärg om de har och kanske något mer.
Har presentkort där sen Jul så gratis blir det :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar