måndag 21 maj 2012

Måndag

Och så kom den och hälsade på mig igen.
Mensvärken från helvetet.
Vaaaarför?
Har inte haft såhär ont tidigare tills för något år sedan..
Det gör så ont.
Jag vet inte om jag ska stå/sitta eller ligga ner.

Igår orkade jag inte skriva något inlägg.
Blev bara inte så helt enkelt :)
Hade massor annat för mig.
Först en lång sovmorgon och sen frukost.
Sen vidare till Tornby för att gå och kolla i varenda liten affär säkert minst 3 gånger.
Med oss hem fick vi alla fall ett bord och två stolar till uteplatsen, ny blomma till vardagsrumsfönstret då vi råkade nästan döda den andra som inte trivdes i solen, en bricka, sugrör, stekpanna, skohorn, köksklocka, duk, spännband, lås till att låsa fast storlarna och bordet, potatispressare.
Ja det var väl ungefär allt tror jag..

Åker till Tornby för att bara "titta lite" och kommer hem med allt det där.
Jaja det var ju nödvändiga grejer så :)

Åkte till Tannefors för att byta bil till mammas sen vidare till Simon och malin för att grilla och köra hit kristoffers cykel som står hos dem.
Men det gick inte för cykelhållaren till bilen fungerade inte så tillbaka till Tannefors och lämna tillbaka bilen och sen köra hem hit.

Sen roade vi oss med Big brother Live och montera ihop grillen och Bordet.
Så nu står det en grill här i vardagsrummet, ett till bord och stolar i köket.
Och en cykel kvar hemma hos Simon..
Men K åker med jobbarbilen och hämtar den sen och då passar vi på att fixa ordning på uteplatsen också så vi kan ställa upp bordet, stolarna och grillen där sen.

Tog med mig massor rabarber hem igår från S&M.
De har massor men vill inte ha.
JAG VILL HA!!
Så nu håller jag på att baka en rabarberpaj.
Inte nyttigt men väldigt väldigt gott..
Får väl passa på nu för den 28e maj blir vi även här hemma LCHF:are!
Vi får väl se hur länge det håller. Värt ett försök :)

Nu ska jag baka klart, sen fixa lite och ta med mig våran filt ut och lägga mig på gräsmattan här utanför.
Det är så sjukt varmt ute och jag behöver sola!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar