fredag 18 maj 2012

Fredag

Jag har aldrig fått ihop
modell och verklighet
jag tankar nya tankar
men långsamt som du vet

Så jag lovar ingenting
jag säger hellre förlåt
vi ska va dom vi vill vara
hellre nu än efteråt

Jag vet vem jag är
när jag är hos dig
jag vet vem jag är
när jag är hos dig


Godmorgon, Goddag eller Godmiddag.
Sånt avgör man själv ;)

Sitter här framför datorn och gör ingenting.
Ska ringa jobbet snart och fixa lite saker.
Runt 11.30 tiden kommer min syster och hämtar mig sen åker vi ut till Grebo en sväng.
Av en speciell anledning men vad det är säger jag inte än :)

Sen kommer Kristoffer ut när han har slutat jobba.
Och på vägen hem ska vi nog handla lite. Ekar tomt i kylskåpet!
Sen är det bara att hoppa in i nästa bil och åka samma väg ut igen men till Bankekind och sätta blommor på mormors grav.

Idag är det 27 år sedan hon dog.
Och 4 år sedan vi tog bort våran älskade hund.
Tiden går så fort men det läker inte alla sår.

Vet inte vad som händer ikväll.
Vi pratade om att äta Tacos och sånt där.
Sånt som märks.
Nahepp, nu ska jag ringa jobbet!

Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar