tisdag 1 maj 2012

Jag älskar våren

Jag ÄLSKAR våren!
Idag har det varit sommarvärme hela dagen och jag har bara haft på mig min svarta långklänning och en jeansväst.
Så skönt :)

Hoppas verkligen hoppas att värmen håller i sig nu.
Man blir så mycket gladare utav varmt och fint väder.

Just nu håller jag på att laga mat.
Hoppas att det blir gott.
Tror Kristoffer kommer hem snart.
Sen ska jag banne mig tvinga med han ut på en promenad.
Det är tråkigt att gå själv :)

Imorgon ska jag till sjukhuset igen.
Sen träffa min saknade vän Ellinor.
Vi ska sola om det är fint väder vilket det ska bli.
Perfekt för mina eksem.
Först 3,20 på sjukhuset sen en hel dag ute i solen.

Just det.
Kan ju skriva lite om gårdagen med när jag ändå är igång.
Glömde skriva ett litet inlägg igår men hade fullt upp hela dagen.
Först startade jag valborgsmässoafton på sjukhuset.
Sen hem och diska, städa, handla, baka kladdkaka och göra mig ordning på drygt en timma.
Det gick men stressigt var det.
Vid 11 kom mamma hit och vi fikade och pratade strunt.
Hon diskade, haha så snäll :)
Och jag bytte kläder.
Tog promenaden hem till henne i Tannefors och sedan bilen iväg till Ikanohuset.
Vad som skulle vara ett litet ärende på Telia slutade i en ny väska, en ny underkjol till min klänning(den är för genomskinlig), ny bh, mascara, ansiktskräm.
Haha så det kan gå.

På kvällen åkte vi ut till Simon och Malin tillsammans med K:s föräldrar.
Käkade grillat och drack lite vin.
Både trevligt och gott :)

Jaha, mycket mer än så har jag inte att skriva.
Nu ska jag kolla till maten igen.
Mannen min är på ingång.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar