torsdag 2 februari 2012

Rebeccas specialare!

Jag bytte från nivå 1 till 2.
Då får man äta ett mål om dagen plus mina shakes.
Och det är sallad och någon form av kött, kyckling, fisk!
Idag blev det Rebeccas nya specialare.

Sallad som innehåller:
isbergsallad
gurka
tomat
majs
rödlök

blanda i lite rode island.
Och till det.
Färdigskivad kyckling i påse med tacokrydda
purjolök
gul lök
majs
paprika
champinjoner.
Stek och blanda allt det.
Och ha i pyttepytte lite matlagningsgrädde.

Blev riktigt riktigt gott.
Ska vi äta mer gånger :)

Kristoffer åkte och spelade hockey så här står jag med en halvstädad lägenhet och tvätt i tvättstugan.
Att jag visste att det skulle bli så då.
Ska ta tag i det nu.
Sen duscha och tvätta håret och avsluta allt med lite johan glans innan biggest looser!

Måste även försöka komma i säng norlunda tidigt idag annars kommer jag aldrig komma upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar