torsdag 2 februari 2012

2/2-2012

Började dagen med sovmorgon till klockan 10!
Sen upp och ut på långpromenad hem och sen till mammas jobb..
Eller ska jag säga hem till mamma?
Äsch jag vet inte. "Bor ju där med"..

Höll på att frysa ihjäl.
11 minus grader!!
Mina fingrar blev isbitar när jag skulle kolla när bussen går imorgon.
Kunde inte böja på dem..

Har bytt bort mitt jobbpass på lördagkväll till imorgon dag istället.
Kom på efter att jag förlorar på det.
Fuck!
Jaja, gjort är gjort och hon jag bytte mot vart glad.
Sen jobbar jag hellre fredag dag istället för lördagkväll.
Men det är då det.
Nu är nu!

Idag är det städ och tvättdag här hemma.
Ska gå ner och lägga i första maskinen nu.
Städa får vi göra när vovven har åkt hem.
Det ska hårsaneras här hemma!

Mot tvättstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar