fredag 17 februari 2012

Överlevde

Trevlig dag idag.
Vi blev bjudna på lunch där hemma.
Lax, potatis och jättegod sås.

Sen följde vi med till stallet.
Kände av lite när vi la dit hö och så.
Hade inte min astma medicin med mig så det täppte igen lite i luftrören.
Och näsan rann men annars gick det bra.

Följde med sen senare igen och då hade jag min bricanyl med mig.
Kände ingenting då men då höll vi inte på med höet heller..

Sen spenderade som jag skrev min kväll där hemma.
Vi tittade på teven, gick ut med gangster, hunden som jag för övrigt vill kidnappa och ta hem ;)
Han är ju bland den sötaste alltså :)
Synd att jag inte tål helt :(

Ligger i sängen och ska sova nu.
Ska upp och iväg till AF imorgon klockan 10.30

Sen ska vi på äventyr på kvällen ;)
Tar mer om det imorgon!
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar