lördag 11 februari 2012

Lördag

AJ min mage!
Alltså ni anar inte vilken jävla träningsvärk jag har.
Dör..
Kan inte ligga på magen, kan inte skratta.
Hoppas det går över under dagen :)

Har väl sovit lite halv bra i natt.
Vaknade vid 6 av ett sms av killen min.
De gick till final men hamnade till slut på silverplats.
Mycket duktigt gjort ändå!

Nu sitter jag här i mina hallonröda fina mjukisbyxor.
Haha jag har självklart ett linne på mig med :)
Hade tänkt att färga håret lite.
Har en groteskt ful utväxt i håret.
Som ser grått ut mot mitt rödbruna.
Inte vackert på långa vägar.

Sen ska jag ta promenaden hem till mitt andra hem och pussa lite på min Kristoffer.
Hämta lite kläder och sånt viktigt.
För ikväll ryktas det om utgång.

Först vad som skulle bli en slappis kväll med Elli och någon film, till att gå ut och bara ta det lugnt och dricka ETT max TVÅ glas.
Men nu blir det tydligen en riktig jävla utgång.
Men jag ska ta det lugnt.
Inte alls bra för dieten att dricka.
Livsfarligt.
Måste träna MASSOR imorgon.

Nahe om man kanske ska ta tag i den där hårfärgningen då..
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar