lördag 11 februari 2012

Man vinner men förlorar i längden.

Jag är inte alls party sugen.
Inte bra!
Eller kanske bra på ett sätt?

Jag kör på en diet.
En diet där man får dricka VATTEN och inget annat.
Det som skulle bli ett glas ute kommer nu att bli en hel party natt.
Alltså det är inte okej egentligen.

Jag förstör inte för någon annan bara för mig själv.
Jag har lyckats gått ner några kilo.
De mesta första veckan då jag tappade vätska men sen har jag kämpat för att gå ner mer.
Och det har jag gjort. O nu tänker jag dricka massor och förstöra massor..

Det är inte direkt så att jag går upp allt jag har gått ner bara för jag går ut en kväll men jag förstör så mycket mer.
Det psykiska.
Känslan jag hade när vågen visade - 3,5 kg på EN vecka.
Alltså den var obeskrivlig.
Och känslan jag kommer ha imorgon när jag vaknar upp och har supit bort en hel kväll o natt.
Det är raka motsatsen.

Men samtidigt vill man ha kul.
Man vill ha kul och gå ut, träffa folk och ja, bli onykter.
För det är väl så man har kul?
Tydligen :)

Jag står i valet i kvalet på hur jag ska göra.
Inte dricka alls mycket (1-2 cider) eller gå all in och öppna upp min vinare jag nu har skaffat mig.

Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar