fredag 17 februari 2012

FREDAG!

Godmorgon!

Sitter här i soffan och är skit trött.
Men tänkte att om jag kommer upp och sitter här istället för att halvsova i sängen så borde jag ju bli piggare.
Men det verkar inte så.

Kanske för att jag ska spendera min förmiddag på arbetsförmedligen.
Fy farao vad tråkigt..
Min handledare sa att jag var tvungen att gå på massor grejer.
Ska gå på CV granskning och "svårt att välja yrke" idag.
Vadå svårt att välja yrke. Har jag inte alls jäkla kärring.

När jag är klar med det ska jag gå förbi squash och sola.
Det behövs och en powernap också.

Ikväll ska jag och Kristoffer och hans familj plus respektive till Kisa och åka skidor.
Haha hur vuxet lät inte det där.
"och respektive"
Usch jag börjar bli gammal :(
Haha så det var därför jag var tvungen att köpa massor grejer här om dagen.
Sen kan det ju vara bra att ha också.

Nahe ska byta byxor och ta min shake sen gå ner till AF och sitta där ett tag.
Får väl se vad de har att säga om mitt CV..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar