torsdag 9 februari 2012

Energi

Sitter här i soffan och har lite för mycket energi..
Skulle helst av allt vilja ut och springa ett varv men det känns inte riktigt lägligt för det.
Dels för att det är - 7 grader ute och för att klockan är 22.40.
Att jag alltid ska få den känslan på fel tidpunkter.

Och gymmet är stängt och vi har inga träningsgrejer hemma.
Inte finns det något bra program på televisionen heller och har ingen bra film att titta på.
Städa lägenheten gjorde jag förut..

Haha så vad ska jag göra nu?
Tror att jag ska utmana garderoben lite faktiskt.
Vika lite kläder och så.
För det blir man ju så trött av. hehe!

Får väl bli så.
Sen vila upp inför imorgon då det blir body pump klockan 11.30 med Marta.
Och hon kommer fullkomligt ta livet av mig men det är skönt :)

Nu blöder jag på armen.
Måste ta hand om det först.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Jävla eksem!

1 kommentar:

  1. Lite energi vore bra om du utsönda på garderoben och byrån hemma i ditt riktiga hem. Puss

    SvaraRadera