fredag 24 februari 2012

25.02.12

Gick bra med allt packande och slängande idag. Nästan allt mitt hade klarat sig.
Dammsugaren vet jag inte.
Vi ska låta den torka ordentligt innan vi vågar stoppa i kontakten.

Det var ju bra att det blev en rensning där ute alla fall ;)

Som jag skrev är jag med hund i ett dygn.
Han ligger så sött här bredvid mig i sängen och sover nu.
Ska väl lägga in honom i buren snart sen släcka lampan.
Men först väntar vi på mannen i detta hus som borde komma hem snart :)

Elli har vart här ikväll.
Mysigt.
Eller mysigt för henne och gangster. De kom ju varandra väldigt nära :)!

Imorgon lär jag väl bli väckt av en hund som måste kissa.
Hoppas han vill ta lite sovmorgon alla fall!

Sen på dagen blir det middag hos kristoffers föräldrar.
På kvällen vet jag inte.
K jobbar och jag har fått förfrågan om utgång men jag vet inte.
Håller på och fundera på saken.

Ska kolla lite mer på teven nu sen sova.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar