måndag 20 februari 2012

Måndag

Godmorgon!

Ligger i sängen och gör ingenting.
Borde gå upp och äta frukost snart.

Igår blev det myskväll här hemma.
Vi har ju våra Wallander söndagar.
Och nu krockar de med big brother..
Vi lagade god mat och tände massor ljus :)

Ska bort till mamma i eftermiddag någon gång.
Hon ringde igår och sa att vi har fått en stor fukskada i garaget.
En vattenkran hade gått sönder.
Så hela golvet var fullt med vatten.
Och vi har MASSOR saker där.
Mer som ett förråd..
Bland annat ALLA mina flytta hem i från grejer. Mina sommarskor, väskor och alla andra flyttkartonger som jag inte packat upp. Och min dammsugare :(
Så nu håller jag mina tummar på att inte mina saker är förstörda..
Vill helst åka dit nu och titta men måste vänta på någon försäkringsgubbe.

Nu ska jag krama lite om min man.
Min krilleman.
Sen gå upp och äta frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar