onsdag 8 februari 2012

Inredning och allt som hör till

Åh vad jag brinner för inredning.
Jag vill så mycket.
Jag vill inreda så mycket olika rum, så många olika lägenheter/hus.
Efter den stilen som passar just där.

Men jag har ett problem.
Jag har inget att inreda :)
Man vågar liksom inte ta i för mycket här hemma eftersom jag inte bor här egentligen :)
Men ändå kan jag inte låta bli att gå in på alla olika företag och titta på inredning.
Just nu är jag inne på en trasmatta.

Då tänker många av er.
Nej, vad fan tänkte hon med nu?
Trasmattor?
Jag vet.
Jag förknippar trasmattor med äldre personer och att vi hade det när jag var liten.
Men det är för jäkla snyggt ska jag be och tala om för er.
Om man har den på rätt ställe med rätt färger i.

Och jag har hittat en skit snygg rent ut sagt.
Eller två stycken olika.

Nu ska jag fantasera lite mer om inredning i några minuter tills kniven mot strupen börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar