tisdag 7 februari 2012

Beordning av inlägg!

Jaha har blivit beordrad av två personer att uppdatera här nu.
Får väl göra som sötnosarna säger då :)

Har ju inte hänt så mycket idag.
Som jag skrev i förra inlägget.
Vi lagade mat.
Laxburgare och sallad blev det. Funkade, kanske inte det godaste men helt okej :)

Sen sminkade jag mig lite så jag inte skulle skrämma livet ur alla som var och åkte skridskor.
Vi packade grejerna och stack iväg och körde hockey.
Öva mest på att försöka stanna idag.
Det går framåt sakta men säkert.

Sen hem och duscha.
Slänga i lite färgbomb i håret, ansiktsmask och fotskrubb så är jag en ny människa nu.
Just det, raka bort vinterpälsen från benen med ;)

Har suttit bänkad framför teven hela kvällen.
Först halv 8 hos mig som visas från Linköping sen wipeout där Stephanie var med (Ellis syster för er som inte vet. För övrigt är Ellinor en av personerna som tjata om detta inlägg. Här får du :D )
Och tog nästan hem hela skiten.
Rackarns!

Nu ska jag Inte göra någonting förutom att ligga här.
Krilleman ska ta upp både datorn och teven så ingen teknik till mig inte.
Jag får nöja mig med en bok :)

Imorgon ska vi upp klockan 9!
För att gå ut och gå.
Sen vid 11 ska vi befinna oss hemma hos kristoffers bror.
Vi har även tvättstugan imorgon men när vi ska ha tid med det vet i tusan.
Klämmer väl in en maskin eller två på kvällskvisten.

Så nu har ni fått ert jäkla inlägg ;)

1 kommentar: