fredag 10 februari 2012

Fredag!!

Godmorgon!

Igår var en riktig sovar dag.
Började dagen med att sova till 10.30.
Sen fick det bli en powernap i soffan runt 3. Och sen en i solariumet vid 18 tiden.

Resultatet utav det var att jag inte kunde somna igår sen.
Somnade när klockan närmade sig 2.30!

Men nu är jag piggelin igen.
Ska upp och dricka frukost snart. Sen byta om för vid 11 går jag ner till frisk och kör ett fy jäkla jobbigt pump-pass.

Ska spendera min fredagskväll hos morfar för han fyller 74 år idag.
Grattis!
Just det måste köpa blommor också.
Får inte glömmas bort :)

Sen hör och häpna tänkte jag sova i mitt rum hemma hos mamma.
Fy vilken oskön säng :/
Men Kristoffer kör hockey hela långa natten sen jobbar 7-11 imorgon och man vill ju inte ligga här helt själv.
Då kan jag lika gärna åka hem till mamma :)

Nu ska jag fasen gå upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar