onsdag 8 februari 2012

Onsdag

Hallå där!

Nu har jag tid att skriva ett inlägg.
Kunde ju som sagt inte somna igår.
Somnade cirka en timma efter att jag skrev inlägget.
Och vaknade konstant under hela natten.
Det var varmt, kliade ihjäl mig på min kropp, Kristoffer snarkade, han låg helt plötsligt på min sida av sängen, kudden ramlade ner på golvet, bilar åkte utanför.
Ja det fanns många anledningar till varför jag vaknade.

Vi hade ställt klockan på 9 för att gå ut och gå.
När klockan ringde 9 var jag död.
Så snoozade fram till 9.45 sen upp och göra sig ordning istället.
Har fått MASSOR eksem igen.
Helvete.
Det gör så ont alltså.
Det svider, kliar och bränns i hela huden.
Brukar bita ihop men imorse kunde jag inte.
Inte kul det här.
Slutade i tårar som rullade ner för mina kinder.
Vad ska man göra liksom?
Kan ju inte sola HELA tiden. Det är ju inte ens bra för kroppen.
Men jag väntar på en kallelse till hudkliniken.
Den borde komma snart!

Hittade lite kläder att ha på mig alla fall.
Tog bilen och rullade ut mot Simon och Malins lilla lya.
Tog en liten hundpromenad, satte ihop hatthylla, packa upp kläder och grejer.
Skrattade åt att de aldrig kunde brygga kaffet rätt.
Ett halvt paket gick åt, haha!
Sen blev vi även bjudna på mat innan vi var tvugna att fara hemåt igen.

Kristoffer blev inringd och var tvungen att sticka till jobbet.
Och jag ska tvätta.
Haha att det ALLTID ska inträffa något vi har tvättstugan.
Helt otroligt ;)

Ska gå ner till stan sen och sola alla fall.
Så det blir lite bättre.
Sen ska jag hem och städa för här ser det förjäkligt ut.
Usch!

Ska även ta och knarka lite allergimediciner någon dag sen följa med Malin ut till hennes häst.
Måste ser hur det går.
Om det går bra.
Då vill jag rida någongång.
Så himla kul :)
Jag tror dessvärre att det inte kommer gå lika bra.
Men värt att testa ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar